loading...
تازه های تکنولوژی
mahmood akbari بازدید : 453 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گاهی پیش میاد که ما به دلیل مشغله های زیاد گوشی خودمون رو گم کنیم یا گوشی مون توسط یک سارق دزدیده بشه ، این اتفاق ممکن به خیلی از ما ها پیش بیاد ، اغلب سازندگان گوشی ها برای این اتفاقات راه حل هایی رو پیشنهاد می دهند. در این مطلب ما سعی خواهیم کرد ، با چند روش شما رو در پیدا کردن گوشی های مفقود شده یا دزدیه شدتون یاری خواهیم کرد.

mahmood akbari بازدید : 134 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

طبق مطالعه اخیر انجام گرفته توسط JD Power ، آیپد در رقابت با تبلت های ارزان آندروید در صدر می تازد.

براساس گزارش حاصله از این موسسه در ماه گذشته بر روی رضایت مشتریان گوشی های هوشمند، که Apple در آن رتبه نخست را داشت، J.D. Power هم اکنون با مطالعه خود بر میزان رضایت از تبلت ها به روز است و باز هم Apple است که بر همه رقبا فائق آمده است. پس از Apple ، سامسونگ در رتبه دوم قرار گرفته و به دنبالش ایسوس، آمازون و ایسر هستند که زیر خط میانگین این مطالعه قرار می گیرند.
Apple با امتیاز 830 در بالاترین مرتبه میزان رضایتمندی ها قرار دارد و در تمام جنبه های مطالعه به غیر از قیمت بالاترین رتبه اجرایی را ازآن خود می کند. سامسونگ با امتیاز 822 رتبه دوم را در رده بندی ازآن خود کرده و در ویژگی ها، ظواهر و طراحی و قیمت، امتیازی بالای میانگین کسب کرده است.
به گفته J.D. Power افت قیمت در بازار تبلت موجب کاهش رضایت عمومی شده است. با این حال Apple ، درگیر این بحران نشده و در همه طبقه بندی ها غیر از قیمت بالاترین رتبه را داراست. این گزارش یافته های دیگری همچون بازار تبلت ها، عادات خرید و وفاداری به نام تجاری را نیز در سپتامبر 2013 تا فوریه 2014 که این مطالعه در این تاریخ انجام گرفت،
شامل می شود.

mahmood akbari بازدید : 121 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در چند هفته اخیر شاهد افزایش شایعات دریاره تبلت جدید Surface هستیم، بزودی شاهد رونمایی رسمی این محصول خواهیم بود. شرکت مایکروسافت دعوتنامه های رویداد Surface را برای بیستم ماه می ارسال کرده که در این رویداد این شرکت به احتمال زیاد تبلت Surface Mini را معرفی می کند.

زمان تخمینی ارائه کیف این محصول با توجه به لیست قبلی امازون، در  18 ماه می بوده که دو روز قبل از زمان رونمایی اصلی بود.اما حالا با با توجه به همان لیست، زمان عرضه  این کیف در 28 می است که نشان دهنده  رونمایی این محصول در رویداد 20 می شرکت مایکروسافت است.

بر طبق شایعات، این محصول دارای صفحه نمایش 8 اینچی با ظاهری شبیه به تبلت های Surface موجود در بازار ارائه خواهد شد. قرار است مایکروسافت این رویداد را در شهر نیویورک بر گزار کند و شما را نیز از وقایعی که در این رویداد اتفاق خواهد افتاد، مطلع خواهیم کرد.

mahmood akbari بازدید : 128 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دیهی است که برای شرکت HTC سخت است که مشخصات نسخه مینی جدیدش را مخفی نگهدارد.

در این مقاله اولین عکس  گوشی جدید شرکت HTC را که انتظار می رود "HTC One mini 2" نامیده شود را انتشار داده ایم. منبع سایت phonearena عکس فردی را در هنگام حمل این گوشی فرستاده و با بررسی آن می بینیم که بدنه این گوشی تمام آلومینیوم تزیین شده با پلاستیک های رنگی است.

این شرکت با استفاده از نوار رنگی در این گوشی باعث افزایش جذابیت آن شده اما هنوز مطمئن نیستیم که ویژگی رنگی شدن صرفا برای این مدل خاص طراحی شده است و یا قرار است این مدل اینگونه به صورت رنگی ارائه شود.

انتظار می رود که One mini 2  با آخرین ورژن اندروید کیت کت 4.4 و رابط کاربری HTC Sense 6.0  با مشخصات سخت افزاری نظیر صفحه نمایش 4.5 اینچی با کیفیت 1280 * 720 pixels ، سی پی یو چهار هسته ای مدل اسنپ دراگون 400 و دوربین 13 مگا پیکسلی همراه با یک فلش وارد بازار شود.

با توجه به مشخصات این گوشی می توان گفت که در رده گوشی های مشهور شرکت موتورولا Moto G قرار دارد و این کنجکاوی ما را در رابطه با اینکه آیا این کمپانی می تواند با قیمت پایین گوشی موتورولا رقابت کند یا نه بر می انگیزد.

گفتنی است قرار است این گوشی تا پایان ماه می به بازار عرضه شود و به زودی جواب سوال خود را رسما خواهیم گرفت.

mahmood akbari بازدید : 132 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گوشی هوشمندی که در جیب شماست ابزاری است که با آن همه کار می کنید؛ پوشش پایگاه های آموزشگاهی، سرگرمی، علوم و ... . در اصل، یک گوشی هوشمند ابزاری ارتباطی است: ارتباطات به شکل تماس های صوتی و متنی، هر دو درصد کوچکی از آنچه یک گوشی هوشمند متوسط می تواند انجام دهد، هستند. با وجود رشد مداوم فناوری، خیلی افراد به استفاده از گوشی هوشمند خود به همان سیاق ادامه می دهند، ارتقا بعد از ارتقا، و نتیجه نهایی همیشه یک چیز است: دستگاهی که تا حدودی هدر می شود، حداقل در رابطه با پتانسیلش. چگونه یک فرد گوشی هوشمند خود را هدر می دهد؟

mahmood akbari بازدید : 60 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

اپراتور مخابراتی SK Telecom کره جنوبی به مناسبت سی‌اُمین سالگرد فعالیتش در حوزه تلفن‌های همراه، ویدئویی از صدای زنگ ۳۰ تلفن همراه قدیمی و جدید ساخته است که در آن موبایل ها نقش نوازنده های یک ارکستر را بازی می‌کنند.

 

 

 

mahmood akbari بازدید : 73 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرکت StoreDot  باتری های جدیدی برای گوشی‌های هوشمند ارائه کرده است که با استفاده از نانونقاط (nanodot) ، می‌توانند در ۳۰ ثانیه به شارژ کامل برسد.

شارژ شدن باتری گجت ها در بلند مدت شاید یکی از آزاردهنده ترین بخش‌های کار با ابزار های الکترونیکی به شمار رود.علت این امر نیز عدم امکان تسریع واکنش شیمیایی شارژ شدن به دلایل ایمنی و بازدهی انرژی است. اما StoreDot با فناوری تازه خود یک گوشی Galaxy S3 در کمتر از ۳۰ ثانیه به طور کامل شارژ کرد.

با رسیدن این فناوری به  تولید انبوه، این فناوری می‌تواند انقلابی در دستگاه‌های همراه ایجاد کند، شاید هم بتوان از این فناوری در خودروهای الکتریکی نیز استفاده کرد.

 

 

 

mahmood akbari بازدید : 70 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

كبد.يكي ازارگان هاي حياتي بدن انسان است ودر بسياري موارد بيمار در حين عمل جراحي اين عضو خون زيادي از دست ميدهد كه نتايج جبران ناپذيري دارد.

حالا با بزرگ نمايي كبد در حين عمل جراحي پزشكان مي توانند بسيار دقيق تر وسريع تر آن را تحت مداوا قرار دهند. اين بزرگ نمايي و ضبط تصاوير كه توسط يك نرم افزار كاربردي (اپليكيشن) روي آي پد انجام ميشود فعلا در مركز جراحي fraunhofer آْلمان مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

mahmood akbari بازدید : 62 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هوندا نسخه ای جدید از روبات انسان نمای خود، «ASIMO» را رونمایی کرد. آسیمو بدون کمک انسان از پله ها بالا می‌رود، می دود، حالات چهره انسان را درک می‌کند و با آن ها به گفتگو می پردازد.

در حال حاضر ASIMO پیشرفته ترین روبات انسان نمای جهان است. توسعه نسخه اولیه روبات های انسان نمای هوندا سری E بین سال های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۱ میلادی شروع و بعداً تحت عنوان هوندا سری P گسترش داده شد. سپس در اکتبر سال ۲۰۰۰، ASIMO از دانش و تجربه به دست آمده از سری های E و P در مرکز «تحقیقات بنیادی تکنیکی واکو» ساخته شد. که در حال حاضر هم چند نمونه ASIMO در مرکز تحقیقات بنیادی تکنیکی واکو برای راهنمایی بازدیدکنندگان وجود دارد.

mahmood akbari بازدید : 76 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانشمندان موفق به طراحی ابزار جدیدی برای محاسبه سن قلب شده‌اند که می‌تواند خطر ابتلای انسان به بیماری‌های قلبی- عروقی در سنین بالاتر را تخمین بزند‌.

mahmood akbari بازدید : 68 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
چکیده:
"هک یک کمپانی از طریق ترموستات" و داستان "رقابت های اپل برای ساخت نمایشگرهای بزرگ" را در 10 نکته فناورانه هفته ای که گذشت بخوانید:
10 نکته فناورانه که در هفته گذشته نمی دانستید
mahmood akbari بازدید : 75 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

باتری ماشین و موبایلتان را با JUMPR شارژ کنید

اگر در مسافرت باطری ماشین شما در جایی دور از تعمیرگاه خالی کند، حتما احساس ترس و ناتوانی خواهید کرد. در ابتدای کار با امداد خودرو یا چیزی مشابه تماس می گیرید اما همین نیز مستلزم نشستن و انتظار برای رسیدن کمک است. با JUMPR  شما قادر خواهید بود در کوتاه ترین زمان ممکن باطری خود را شارژ کرده و مسیر خود را ادامه دهید.


mahmood akbari بازدید : 82 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 چند روز پیش شرکت اپل اعلام کرد که برای گسترس تجارت تصمیم گرفته تا وارد بخش تولید جواهرات و ساعت شود. این تصمیم نشان دهنده آن است که شرکت اپل در حال برنامه ریزی معرفی iwatch خود بعد از مدت ها انتظار در WWDC امسال است.
در حال حاضر شرکت اپل قصد دارد تا محصولات پوشیدنی خود را در ماه سپتامبر به بازار عرضه کند. همچنین در همان ماه شاهد رونمایی از نسل جدید آیفون نیز خواهیم بود. این فاصله زمانی بین رونمایی و ارائه به بازار محصول، سیاست کاری شرکت اپل برای جلب نظر بیشتر هواداران و در نتیجه فروش بهتر محصول است.

در سال 2007 استیو جابز آیفون را در MacWorld رونمایی کرد. پس از رونمایی از آن ، تا ماه ژوئن از ارائه آن به بازار خودداری کرد. این فاصله زمانی بین رونمایی تا ارائه باعث شد تا پوشش خبری خوبی نسبت به این محصول صورت گیرد و کاربران نداشتن آنرا کمبودی در زندگی خود بدانند.

همچنین قرار است شرکت اپل در WWDC از IOS8 نیز رونمایی کند و همانطور که می دانیم یکی از نقاط قوت ارائه شده در این سیستم عامل، داشتن برنامه کاربردی (Healthbook) جهت ارائه گزارش در مورد سلامت کابرانش است  که اطلاعات مربوط را با توجه به داده های iwatchارسال میکند. انتظار می رود که این کمپانی ارتباط بین آیفون و iwatchخود را در IOS8  بتواند نشان دهد.

کنفرانس شرکت اپل در 2 تا 4 ژوئن برگزار خواهد شد و از هم اکنون این کمپانی اقدام به فروش بلیط های آن در مرحله اول برای گسترش دهندگان آن کرده است.

mahmood akbari بازدید : 76 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پروژه DIY اخیر من به این قرار است، یک گوشی هوشمند مبتنی بر رسپبری پای. این دستگاه PiPhone نامیده می شود.

 

 از یک صفحه لمسی Adafruit به عنوان رابط کاربری و برای برقراری تماس های تلفنی از یک ماژول Sim900 GSM/GPRS استفاده می کند. خیلی بالاتر از یک اثبات مفهومی است اینکه ببینیم با یک فاکتور نسبتا کوچک و اجزای ارزان قیمت چه کاری می توان انجام داد. من توقع ندارم که همه به دنبال ساخت چنین چیزی  بیافتند، اما خودم از ساختن آن خیلی لذت بردم، به خاطر اینکه خیلی خوب روی پروژه های قبلی من ساخته شد، مخصوصا پروژه Lapse Pi، که یک صفحه لمسی با قابلیت کنترل مرور زمان بود و بیشتر از سخت افزار مشابه آن استفاده کردم.

چیزی که این پروژه را از کنترل کننده مرور زمان متفاوت میکند، اضافه شدن یک ماژول SIM900 GSM به آن است که توسط UART به رسپبری پای متصل می شود. همچنین، من از یک باتری LiPo که با تناسب خیلی خوبی بین صفحه نمایش TFT و رسپبری پای قرار می گرفت، استفاده کردم که در نتیجه سیستم می توانست بدون نیاز به هرگونه سیمی که از آن آویزان باشد مستقلانه مورد استفاده قرار گیرد. تصویر زیر PiPhone تمام شده من است.

mahmood akbari بازدید : 68 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

حدودا 2 سال پیش بود که شرکت تک تس ایده تولید صفحه نمایش لمسی با امکان ایجاد دکمه های واقعی در زمان استفاده از کیبورد مجازی را مطرح کرد. از آن زمان تاکنون این شرکت برای تولید ایده خود به جمع آوری تکنولوژی ها، شرکا و سرمایه گذاران پرداخته است. این شرکت در چند ماه گذشته شرکاء فروش کره ای و شرکاء استرتژیک ژاپنی خود را معرفی کرد.

 

بر اساس این گزارش، با اعلام همکاری با شرکت Wistron تا اواخر سال میلادی شاهد تولید محصول نهایی به همراه قاب و صفحه نمایش در آیپد مینی خواهیم بود. البته استفاده کنندگان از سایر سیستم عامل ها نیز با توجه به اعلام این شرکت به زودی قادر به استفاده از این کیبورد های تغییر شکل دهنده خواهند بود.

در حال حاضر میزان قیمت و تاریخ دقیق ارائه این صفحه کلید به بازار مشخص نشده است.

برای دیدن تکنولوژی کیبوردهای مجازی لمسی در ابزارهای مختلف اینجا کلیک کنید.

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

mahmood akbari بازدید : 60 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 داشتن تکنولوژی اسکن 3D در دستگاه های قابل حمل کاربران آنها را قادر می سازد تا به وسیله دوربین RGB معمولی تلفن همراهشان اشیاء فیزیکی را به مدل های 3D با کیفیت بالا با قابلیت پرینت 3D تبدیل کنند.

 به وسیله تکنولوژی بازسازی  3D کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از دوربین معمولی تلفن همراه خود اشیاء فیزیکی را به مدل های 3D با کیفیت بالا جهت پرینت 3D تبدیل کنند.

هدف شرکت مایکروسافت از این پروژه انتقال این تکنولوژی به دستگاه های قابل حمل است.مشکل اصلی در طراحی این سیستم تعاملی نحوه نمایش بازخورد بصری و راهنمایی جهت گرفتن نمای کلی جسم به وسیله یک راه حل کاملا خلاقانه و طبیعی جهت بالابردن تجربه و کاهش موانع بین کاربران و بازسازی 3D است.در مرحله اول نقشه مراحل کاری تولید نرم افزار را از جهت سیستمی و رابط کاربری درست کرده، سپس تصویری از فضای ثابت اسکای نت را تعریف می کند.بر اساس تکنولوژی واقعیت تکمیل شده فضای در نظر گرفته شده باید جسم را کاملا پوشش داده و شامل بخشی از فضای اطراف آن جسم نیز باشد.کاربران با استفاده ار رهنمای تصویری و بازخوردی که از اسکای نت می گیرند باید بتوانند تمام نقاط لازم در فضای تعریف شده را پوشش دهند و در نهایت از عکس گرفته شده برای ایجاد مدل های 3D برای استفاده در سناریو های مانند مبلمان و طراحی فضا، مصور سازی تجارت الکترونیک، تشخیص اشیاء،جستجو و ... استفاده کرد.

 

mahmood akbari بازدید : 62 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

کمپانی ویلسون اعلام کرد که در زمستان امسال از بسکتبال هوشمند رونمایی می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، کمپانی ویلسون اعلام کرد که ترکیب تکنولوژی تلفن های همراه هوشمند و تجهیزات ورزشی کار تازه ای نیست، اما بسکتبال در استفاده از این گونه تجهیزات نسبت به بقیه رشته ها عقب مانده بود.

 بسکتبال هوشمند ویلسون با استفاده از تکنولوژی های دو کمپانی Finnish AI firm و SportIQ می تواند اطلاعات تمرین را به تلفن همراه هوشمند ارسال کرده و فرد با توجه به آن میزان پیشرفت خود را دنبال کند.

میزان پرش هنگام پرتاب، مهارت های دریبل ، تعدا پرتاب های موفق در سبد، نقاطی از زمین که شما در آنها پرتاب بهتری می­کنید و حتی میزان زمانی که طول می کشد تا شما یک پرتاب انجام دهید توسط توپ سایبری قابل اندازه گیری است.

در ابتدا کمپانی ویلسون بسکتبال هوشمند را برای آن دسته از مصرف کنندگان اماتوری که قصد دارند تا بازی خود را بهبود دهند تولید کند گرچه استفاده آن در سطح حرفه ای را نیز مد نظر داشتند.

تام گروگر معاون دیجیتال شرکت ویلسون در باره تولید توپ سایبری که دو سال طول کشیده گفت: هدف ما دادن اطلاعات عملی از نحوه بازی به بازیکنان بود تا آنها بتوانند با توجه به اطلاعات دقیق برنامه ریزی کنند نه بر پایه درکی که از عملکرد خود دارند.

گروگر همچنین در باره فعالیت های آینده این کمپانی گفت که تولیدات آنها فقط به بسکتبال هوشمند ختم نشده و این کمپانی قصد دارد تا تجهیزات هوشمند دیگری برای تمامی ورزش های اصلی تولید کند.

شرکت ویلسون به دنبال راه حل برای تمامی ورزش های پایه خواهد بود ، با توجه به راهی که در پیش رو داریم وتغییراتی که در روش انجام ورزش در آینده خواهیم داد بسیار هیجان زده هستیم.

Shiva kazemi بازدید : 71 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

دو مهندس انگلیسی با استفاده از قطعات لگو و یک گوشی گلکسی S4 سامسونگ، موفق به ساخت رباتی شده اند که مکعب روبیک را تنها در ۳٫۲۵۳ ثانیه به شکل اولیه آن باز می گرداند که رکورد جدیدی محسوب می شود.

سریع ترین رکورد انسانی متعلق به متز‌ والک از هلند است که در سال ۲۰۱۳ توانست  مکعب روبیک را در ۵.۵۵ ثانیه حل کند.

برای ربات ها نیز سریع ترین رکورد برای Cubestormer 2 بود که در سال ۲۰۱۱ ثبت شد. ولی اکنون ربات Cubestormer 3 توانسته رکورد باورنکردنی ۳.۲۵۳ ثانیه را از آن خود کند.

این ربات از یک گوشی هوشمند Samsung Galaxy S4 دستور می‌گیرد؛ یعنی پردازنده های چهار هسته‌ی قدرتمند Quad-Core ARM Cortex-A15و  Cortex-A7. بر اساس گزارش های منتشر شده سخت ترین و پیچیده ترین بخش ساخت Cubestormer 3، مربوط به ایجاد رابطه بین موتورهای محرک و تلفن‌هوشمند بوده است.

Samsung Galaxy S4 قادر است تا به وسیله یک اپلیکیشن اختصاصی توسعه داده شده با تحلیل حالات مختلف، یک مکعب روبیک را در سریع ترین زمان حل کند. دیویدگیلدی که یکی از کارمندان کمپانی ARM است در کنار مایک‌دوبسون در زمانی به طول ۱۸ ماه و فقط در زمان‌های بیکاری این روبات را ساخته اند.

در زیر می توانید فیلم این ربات را که در حال حل کردن مکعب روبیک است ببینید:

 

mahmood akbari بازدید : 78 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

مدتی پیش بود که شرکت های سامسونگ و ال جی از اسمارت فون های جدید خود با صفحه نمایش قابل انعطاف یا منحنی (یا خمیده) رونمایی کردند. Galaxy Round و G Flex نام این اسمارت فون هاست که توجهات زیادی را به سمت خود جلب نمودند. البته این دستگاهها دارای صفحه نمایش قابل انعطاف به شکلی که در بعضی فیلم های تخیلی می بینیم نیستند، بلکه همانطور که می دانید تنها صفحه نمایش آنها خمیده می باشد.

اگر چه این صفحه نمایش ها مزیت های خاص خود را دارند، اما امید می رود که در آینده شاهد گجت هايي با صفحه نمایش تاشو یا کاملا قابل انعطاف باشیم. دستگاه هایی که بتوان آنها را همانند یک کیف تاکرد و درون جیب گذاشت. سامسونگ با انتشار طرحی نشان داد که به دنبال توسعه و تولید این گونه ديوايس هاست. نظر شما در مورد این طرح ها چیست؟
mahmood akbari بازدید : 63 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

 


” seil bag”، کاری از لابراتوار طراحی لیمیانگسو در کشور کره و یک کوله پشتی مناسب حال دوچرخه سواران است که علایم ایمنی را بصورت هوشمند به نمایش می گذارد؛ با روشن شدن لامپ های LED روی سطح بیرونی کیف، علایم ترافیکی چون فلش های حرکت به سمت چپ و راست برای رانندگانی که پشت سر شما حرکت می کنند نمایان می شود.
 

 

علایم اصلی، مثل “توقف”، “تاسف”، و علایم اضطراری، یک پیام برنامه ریزی شده را برای وسایط نقلیه پشت سر دوچرخه سوار به نمایش می گذارند. دوچرخه سوار می تواند علایم مختلفی را که لازم می داند از طریق یک کنترل گر بی سیم قابل نصب روی فرمان دوچرخه برای رانندگان پشت سر خود بفرستد. این صفحه نمایش LED انعطاف پذیر مخفی در پارچه می تواند روی دیگر کوله پشتی ها یا کیسه ها هم نصب شود و قابلیت برنامه ریزی از طریق اپلیکیشن تلفن هوشمند برای نمایش هرگونه علایم و نشانه را نیز دارد.

Seil bag قطعه ای از فناوری اطلاعات قابل جاسازی روی لوازم و تلفیقی از مد و فناوری است که در عین حال حفاظت دوچرخه سواران شهری از حوادث وابسته به وسایط نقلیه را نیز فراهم می آورد. هم اکنون این پروژه از طریق سایت kickstarter در حال جمع آوری سرمایه لازم جهت راه اندازی خط تولید است.

mahmood akbari بازدید : 85 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

جهان امروز به طور کامل به ربات ها وابسته است تصاویر زیبا از ربات های عجیب و کاربردی که در کارهای روزمره به ما کمک می کنند و با سرعت زیاد در حال شبیه شدن به انسان ها از نظر ظاهر و حتی هوش هستند.در این بخش از سایت تک شو قصد داریم تصاویری جالب از عجیب ترین ربات های جهان را به شما معرفی کنیم...


mahmood akbari بازدید : 63 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

اگر اهل هیجان وآدرنالین هستید مطلب زیر را از دست ندهید. اول خلاصه ای در مورد عینک گوگل وکارهاوقابلیت هایش بیان می کنیم. سپس یک تجربه مجازی همراه عکس ها باهم خواهیم داشت.

این عینک یک میکروکامپیوتر پوشیدنی است و شامل دوربین‌، میکروفون، صفحه لمسی (تاچ اسکرین) صفحه نمایشگر اطلاعات، بلندگو، بلوتوث و شبکه وایرلس می‌شود. عینک گوگل غیر از مدل‌های آفتابی، بدون شیشه‌ است و تصویری که از نمایشگر کوچک آن دیده می‌شود معادل یک نمایشگر ۲۵ اینچی در فاصله ۲٫۵ متری است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از بروز بودن اين سايت راضي هستيد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 1,110
  • بازدید کلی : 11,706
  • کدهای اختصاصی