loading...
تازه های تکنولوژی
mahmood akbari بازدید : 509 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کمپانی هواوی یکی از تولید کنندگان برتر گوشی های هوشمند در دنیای تکنولوژی می باشد ، کمپانی هواوی توانسته با ارائه گوشی های هوشمند با امکانات سخت افزاری مناسب و قیمت های رقابتی و ارزان سهم بسیاری از بازار را از آن خود نماید ، کیفیت ساخت گوشی های این کمپانی نسبت به قیمت های رقابتی بسیار مناسب است.

گفتنی است این جدیدترین گوشی هوشمند هواوی با صفحه نمایش بزرگ ۵ اینچ با رزولیشن بالای ۱۹۲۰×۱۰۸۰ ، پردازنده چهار هسته ای با سرعت پردازش ۱٫۷ گیگاهرتز ، رم بالای ۲ گیگابایتی ، حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید کیت کت ۴٫۴ اشاره کرد.

mahmood akbari بازدید : 453 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گاهی پیش میاد که ما به دلیل مشغله های زیاد گوشی خودمون رو گم کنیم یا گوشی مون توسط یک سارق دزدیده بشه ، این اتفاق ممکن به خیلی از ما ها پیش بیاد ، اغلب سازندگان گوشی ها برای این اتفاقات راه حل هایی رو پیشنهاد می دهند. در این مطلب ما سعی خواهیم کرد ، با چند روش شما رو در پیدا کردن گوشی های مفقود شده یا دزدیه شدتون یاری خواهیم کرد.

mahmood akbari بازدید : 121 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با نزدیکی به زمان رونمایی گوشی آیفون ۶ شایعات بسیاری در مورد این گوشی هوشمند اپل در دنیای اینترنت پخش می گردد ، گفتنی است براساس خبر های اعلام شده احتمالا کمپانی اپل در این گوشی هوشمند از صفحه نمایش خمیده و حتی بدنه خمیده استفاده خواهد کرد ، در تصویری که دیروز در دنیای اینترنت منتشر شد این واقعیت بیش از بیش قابل مشاهده است .

آیفون 6

mahmood akbari بازدید : 135 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

طبق مطالعه اخیر انجام گرفته توسط JD Power ، آیپد در رقابت با تبلت های ارزان آندروید در صدر می تازد.

براساس گزارش حاصله از این موسسه در ماه گذشته بر روی رضایت مشتریان گوشی های هوشمند، که Apple در آن رتبه نخست را داشت، J.D. Power هم اکنون با مطالعه خود بر میزان رضایت از تبلت ها به روز است و باز هم Apple است که بر همه رقبا فائق آمده است. پس از Apple ، سامسونگ در رتبه دوم قرار گرفته و به دنبالش ایسوس، آمازون و ایسر هستند که زیر خط میانگین این مطالعه قرار می گیرند.
Apple با امتیاز 830 در بالاترین مرتبه میزان رضایتمندی ها قرار دارد و در تمام جنبه های مطالعه به غیر از قیمت بالاترین رتبه اجرایی را ازآن خود می کند. سامسونگ با امتیاز 822 رتبه دوم را در رده بندی ازآن خود کرده و در ویژگی ها، ظواهر و طراحی و قیمت، امتیازی بالای میانگین کسب کرده است.
به گفته J.D. Power افت قیمت در بازار تبلت موجب کاهش رضایت عمومی شده است. با این حال Apple ، درگیر این بحران نشده و در همه طبقه بندی ها غیر از قیمت بالاترین رتبه را داراست. این گزارش یافته های دیگری همچون بازار تبلت ها، عادات خرید و وفاداری به نام تجاری را نیز در سپتامبر 2013 تا فوریه 2014 که این مطالعه در این تاریخ انجام گرفت،
شامل می شود.

mahmood akbari بازدید : 129 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دیهی است که برای شرکت HTC سخت است که مشخصات نسخه مینی جدیدش را مخفی نگهدارد.

در این مقاله اولین عکس  گوشی جدید شرکت HTC را که انتظار می رود "HTC One mini 2" نامیده شود را انتشار داده ایم. منبع سایت phonearena عکس فردی را در هنگام حمل این گوشی فرستاده و با بررسی آن می بینیم که بدنه این گوشی تمام آلومینیوم تزیین شده با پلاستیک های رنگی است.

این شرکت با استفاده از نوار رنگی در این گوشی باعث افزایش جذابیت آن شده اما هنوز مطمئن نیستیم که ویژگی رنگی شدن صرفا برای این مدل خاص طراحی شده است و یا قرار است این مدل اینگونه به صورت رنگی ارائه شود.

انتظار می رود که One mini 2  با آخرین ورژن اندروید کیت کت 4.4 و رابط کاربری HTC Sense 6.0  با مشخصات سخت افزاری نظیر صفحه نمایش 4.5 اینچی با کیفیت 1280 * 720 pixels ، سی پی یو چهار هسته ای مدل اسنپ دراگون 400 و دوربین 13 مگا پیکسلی همراه با یک فلش وارد بازار شود.

با توجه به مشخصات این گوشی می توان گفت که در رده گوشی های مشهور شرکت موتورولا Moto G قرار دارد و این کنجکاوی ما را در رابطه با اینکه آیا این کمپانی می تواند با قیمت پایین گوشی موتورولا رقابت کند یا نه بر می انگیزد.

گفتنی است قرار است این گوشی تا پایان ماه می به بازار عرضه شود و به زودی جواب سوال خود را رسما خواهیم گرفت.

mahmood akbari بازدید : 132 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گوشی هوشمندی که در جیب شماست ابزاری است که با آن همه کار می کنید؛ پوشش پایگاه های آموزشگاهی، سرگرمی، علوم و ... . در اصل، یک گوشی هوشمند ابزاری ارتباطی است: ارتباطات به شکل تماس های صوتی و متنی، هر دو درصد کوچکی از آنچه یک گوشی هوشمند متوسط می تواند انجام دهد، هستند. با وجود رشد مداوم فناوری، خیلی افراد به استفاده از گوشی هوشمند خود به همان سیاق ادامه می دهند، ارتقا بعد از ارتقا، و نتیجه نهایی همیشه یک چیز است: دستگاهی که تا حدودی هدر می شود، حداقل در رابطه با پتانسیلش. چگونه یک فرد گوشی هوشمند خود را هدر می دهد؟

mahmood akbari بازدید : 60 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

اپراتور مخابراتی SK Telecom کره جنوبی به مناسبت سی‌اُمین سالگرد فعالیتش در حوزه تلفن‌های همراه، ویدئویی از صدای زنگ ۳۰ تلفن همراه قدیمی و جدید ساخته است که در آن موبایل ها نقش نوازنده های یک ارکستر را بازی می‌کنند.

 

 

 

mahmood akbari بازدید : 73 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرکت StoreDot  باتری های جدیدی برای گوشی‌های هوشمند ارائه کرده است که با استفاده از نانونقاط (nanodot) ، می‌توانند در ۳۰ ثانیه به شارژ کامل برسد.

شارژ شدن باتری گجت ها در بلند مدت شاید یکی از آزاردهنده ترین بخش‌های کار با ابزار های الکترونیکی به شمار رود.علت این امر نیز عدم امکان تسریع واکنش شیمیایی شارژ شدن به دلایل ایمنی و بازدهی انرژی است. اما StoreDot با فناوری تازه خود یک گوشی Galaxy S3 در کمتر از ۳۰ ثانیه به طور کامل شارژ کرد.

با رسیدن این فناوری به  تولید انبوه، این فناوری می‌تواند انقلابی در دستگاه‌های همراه ایجاد کند، شاید هم بتوان از این فناوری در خودروهای الکتریکی نیز استفاده کرد.

 

 

 

mahmood akbari بازدید : 75 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

باتری ماشین و موبایلتان را با JUMPR شارژ کنید

اگر در مسافرت باطری ماشین شما در جایی دور از تعمیرگاه خالی کند، حتما احساس ترس و ناتوانی خواهید کرد. در ابتدای کار با امداد خودرو یا چیزی مشابه تماس می گیرید اما همین نیز مستلزم نشستن و انتظار برای رسیدن کمک است. با JUMPR  شما قادر خواهید بود در کوتاه ترین زمان ممکن باطری خود را شارژ کرده و مسیر خود را ادامه دهید.


mahmood akbari بازدید : 76 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پروژه DIY اخیر من به این قرار است، یک گوشی هوشمند مبتنی بر رسپبری پای. این دستگاه PiPhone نامیده می شود.

 

 از یک صفحه لمسی Adafruit به عنوان رابط کاربری و برای برقراری تماس های تلفنی از یک ماژول Sim900 GSM/GPRS استفاده می کند. خیلی بالاتر از یک اثبات مفهومی است اینکه ببینیم با یک فاکتور نسبتا کوچک و اجزای ارزان قیمت چه کاری می توان انجام داد. من توقع ندارم که همه به دنبال ساخت چنین چیزی  بیافتند، اما خودم از ساختن آن خیلی لذت بردم، به خاطر اینکه خیلی خوب روی پروژه های قبلی من ساخته شد، مخصوصا پروژه Lapse Pi، که یک صفحه لمسی با قابلیت کنترل مرور زمان بود و بیشتر از سخت افزار مشابه آن استفاده کردم.

چیزی که این پروژه را از کنترل کننده مرور زمان متفاوت میکند، اضافه شدن یک ماژول SIM900 GSM به آن است که توسط UART به رسپبری پای متصل می شود. همچنین، من از یک باتری LiPo که با تناسب خیلی خوبی بین صفحه نمایش TFT و رسپبری پای قرار می گرفت، استفاده کردم که در نتیجه سیستم می توانست بدون نیاز به هرگونه سیمی که از آن آویزان باشد مستقلانه مورد استفاده قرار گیرد. تصویر زیر PiPhone تمام شده من است.

mahmood akbari بازدید : 74 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

" استیفن الوپ " توضیح می دهد: برند نوکیا برای تلفن همراه مُرد

 مدیر عامل شرکت نوکیا "استیفن الوپ" - که هم اکنون با مایکروسافت کار می کند- مرگ برند نوکیا را تایید کرد. او با اشاره به اینکه مایکروسافت هنوز برند جدیدی برای ارائه تلفن هایی که هم اکنون در حال ساختشان است، انتخاب نکرده، روشن ساخت که برند نوکیا دیگر برای تلفن های هوشمند استفاده نخواهد شد.

با در نظر گرفتن شایعات قبلی مبنی بر اینکه برند نوکیا به عنوان "Microsoft Mobile Oy" تغییر خواهد یافت، الوپ توضیح داد: این تنها رعایت یک ساختار قانونی بود. به منظور تسهیل ادغام این دو شرکت بر روی کاغذ، نام "Microsoft Mobile Oy" ساخته شد. این موضوع بوده و هست که " این برند، برندی نیست که توسط مصرف کنندگان دیده شود."


mahmood akbari بازدید : 55 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به زودی تمامی محصولات آینده شرکت سامسونگ با بهره گیری از سیستم عامل جدید یکپارچه و عرضه خواهند شد.

قابل پیش بینی بود که شرکت سامسونگ برای همیشه از سیستم عامل اندروید گوگل در تلفن های هوشمند خود استفاده نکند. امروز Hong Won-pyo رئیس مرکز راه حل های الکترونیک رسانه ای سامسونگ اعلام کرد: "سیستم عامل تایزن می تواند مانند سیستم عامل اندروید گوگل فراگیر شود. به زودی تمامی محصولات آینده این شرکت با بهره گیری از این سیستم عامل جدید یکپارچه و عرضه خواهند شد."

به پیشنهاد وی این شرکت با تولید کنندگان و تامین کنندگان مختلف جهت گسترش کسب و کار هوشمند خانگی خود همکاری خواهد کرد. همچنین مرکز راه کارهای الکترونیک رسانه ای این شرکت با سامسونگ Techwin ، سامسونگ SDS و S-One جهت سرعت بخشیدن به تجارت محصولات خانگی هوشمند همکاری می کند.

 بر اساس این گزارش هنوز تاریخی برای عدم پشتیبانی از اندروید در سامسونگ اعلام نشده است.  گفتنی است استفاده از این زیرساخت در سردمدار جدید این شرکت نشان دهنده این است که ما در آینده نزدیک شاهد این تغییر نخواهیم بود.

تغییر سیاست کاری ساسونگ با بیان علاقه مندی این شرکت به همکاری توسعه دهندگان برای تغییر زیر ساخت نرم افزاری خود در کنفراس توسعه دهندگان سامسونگ که سال پیش برگزار شد، قابل پیش بینی بود. در این کنفرانس هنگ پیشنهاد استفاده از زیر ساخت نرم افزاری خاص سامسونگ را مطرح کرد.

امروزه در محصولات پوشیدنی سامسونگ شاهد استفاده از سیستم عامل تایزن هستیم.

mahmood akbari بازدید : 69 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بر اساس گزارش محققان امنیتی، یک بدافزار فعال در آیفون ها و آیپدهای جیلبریک شده اطلاعات مربوط به اپل آیدی کاربران را سرقت می کند. با توجه به نام کتابخانه ای که این بدافزار در دستگاه های آلوده نصب می کند به آن لقب unfold را داده اند.

برای اولین بار در هفته گذشته افرادی که دستگاه های جیلبریک شده داشتند در Reddit اعلام کردند که دستگاه های آنها به کرار هنگ می کند.

این طور که به نظر می رسد این بد افزار از چین آمده اما اینکه چگونه وارد آیفون و آیپد شده هنوز مشخص نیست. این بدافزار دارای امضا مجوز دیجیتالی از توسعه دهندگان اپل با نام  Wang Xinاست و با توجه به اینکه تاریخ امضای دیجیتال فوریه امسال است، معتقدیم که این بدافزار قدیمی نیست. 

کاربرانی که دستگاهشان آلوده شده علاوه بر پاک کردن کتابخانه مربوطه باید کلمه عبور اپل آیدی خود را عوض کنند اما باز هم خطر آلوده شدن دوباره وجود دارد و برای از بین بردن کامل آن باید دستگاهشان را ریست کلی کنند که  این کار باعث از بین رفتن جیل بریک آنها می شود.

mahmood akbari بازدید : 74 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (2)

 

به گزارش Topsfile به نقل از زومیت ؛ سامسونگ روز گذشته سرنخ‌های بسیاری را از محصولات آینده این شرکت و نقشه راه آن‌ها منتشر کرد. این کمپانی حتی تایید کرد که از دوربین 16 مگاپیکسلی در تلفن‌های هوشمند پرچمدار سال آینده خود استفاده خواهد کرد. حال امروز اطلاعات بیشتری در مورد این دوربین بدست آمده است.

اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ چندی پیش سنسور جدیدی را با نام ISOCELL معرفی کرد که توسط مهندسان خود این کمپانی طراحی شده است.

بنا به ادعای سامسونگ فناوری ISOCELL از تکنولوژی‌های قدیمی‌تر FSI و BSI بهتر عمل می‌کند. این تکنولوژی به دوربین این قابلیت را می‌دهد تا در شرایط با نور نامساعد یا ناکافی،‌ قابلیت‌‌های ویژه‌ای همچون تولید رنگ‌های بهتر، حساسیت نور بیشتر را با خود به همراه بیاورد که در نتیجه آن، تصاویر با کیفیت بیشتری ذخیره خواهند شد.

امروز مشخص شده است که سامسونگ قصد دارد از دوربین 16 مگاپیکسلی با فناوری ISOCELL در تلفن‌های پرچمدار سال آینده خود استفاده نماید. اما هنوز مشخص نیست که ماژول دوربین این تلفن‌ها از لرزش گیر اپتیکال نیز پشتیبانی خواهند کرد یا خیر. این بدین معناست که سامسونگ در تلفن‌های مطرح سال آینده خود از سنسور Exmor ساخت سونی بهره نخواهد برد.

تا اینجای کار مشخص شده است که گلکسی اس 5 از پردازنده 64 بیتی و دوربین 16 مگاپیکسل ISOCELL بهره می‌برد و باید منتظر ماند تا در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این تلفن فاش شود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از بروز بودن اين سايت راضي هستيد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 1,129
  • بازدید کلی : 11,725
  • کدهای اختصاصی